پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4623
-
الف
+

جایگزین آینه‌های نشکن مشخص شد

سریال «آسمان من» به زودی جایگزین سریال «آینه‌های نشکن» خواهد شد.

سریال «آسمان من» به زودی جایگزین سریال «آینه‌های نشکن» خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام مجموعه تلویزیونی «آینه‌های نشکن» به کارگردانی "جواد اردکانی"، مجموعه تلویزیونی «آسمان من» ساخته "محمدرضا آهنج" از جمعه 3 بهمن‌ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

سریال «آسمان من» در سال ۱۳۹۳ تولید شده و فیلمنامه آن توسط هومان فاضل به نگارش درآمده است. این سریال روایتگر داستانی است که در سال ۱۳۶۳ یک گروه تروریستی متشکل از احسان، مهران، طوفان و نسیم پس از چند ماه برنامه‌ریزی، هواپیمای خطوط ایران‌ایر که از شیراز عازم تهران است را می‌ربایند. آنها پس از ربودن هواپیما اعلام می‌کنند عضو سازمان مجاهدین خلق هستند و هواپیما را در اختیار دارند. هواپیماربایان درخواست فرود در پاریس را مطرح می‌کنند و پس از کش و قوس‌های فراوان هواپیما با عبور از مرزهای ایران، برای سوخت‌گیری در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند و ...

در این سریال بازیگرانی چون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، الهام چرخنده، سودابه بیضایی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال آسمان من از سوم بهمن‌ماه، هر روز  ساعت 16:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 00:۰۰ صبح و 08:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تدارک ویژه آی فیلم برای زمستان

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر